When the birds sing, the sun shines, and the snow sparkles on the ground I can't help but think it's for me.

Idag så gick jag en feeet sovmorgon utav bejbi som påstod att det såg ut som jag inte var "färdig soven". Clearly så var jag inte det, då nästa gång jag vaknade var klockan redan tjugo över ett. Har inte sovit så länge på flera månader. Jag fick quinoa-bröd med kokt ägg på till frukost, då jag ska undvika mjölk helt. Bejb kom med det och kaffe till sängen. Jag har även hittat instagram, och gillar det starkt. Så nu blir det mer dokumentation i bildform framöver. Jag fixade även naglarna igen igår med Julklapp. Alltid lika kul med nya naglar och blev förvånad över hur billigt jag fick det gjort. Jag hade förberett mig på en mardröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0