Your breath fogs up the window on my car - it's how I know you are real.

Se där, se där. Min älskling är numera hemma. Jag var så glad att se honom på Arlanda så jag trodde jag skulle smälla av. Vi lyssnade på musik i bilen samtidigt som han berättade om sitt lilla weekend äventyr. Han sade "nästa gång måste du följa med, min plats är vid din sida". Inte på ett: jag ska kontrollera dig sätt, utan att han bara älskade mig och saknade mig så mycket. Aaah, young love. Skulle man säkert kunna säga, men det är garanterat true love.

Så här såg jag ut när jag hämtade Bejb på Arlanda.

En extra kladdig kladd-kaka men buttercup frosting på.

Jag bakade den igår, för vi var bjuda på kalas.

Sist men inte minst min nyaste hall decoration.

Så söt så jag går förbi den och ooar, och aaaAAhr per automatik,

och lite för att visa sambon att den var nödvändig.

 

Som ett side note: sambons älskade brorson, som även jag sett växa upp, funderade länge och väl innan han vid middagsbordet sitter på min högra sida (bejb på min vänstra), tittar upp och säger försiktigt frågandes - "Han é din bäästa tompis.?." Så otippat - detta från en unge som lever rövare och är så full av ljud, fart, och idéer. Han har alltså observerat min och min älskade mans realtion, sedan kommit fram till att 'ni måste ju vara BÄSTA KOMPISAR'. Så jävla sött.

 


Kommentarer
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern

tack så mkt snälla du :)

2012-04-25 @ 17:24:05
URL: http://roxxanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0