Your laughter cuts through my memories and make it hard for me not to smile.

Jaha-ja! Ännu en dag när man vaknar utav magknip. Inte det roligaste på min att göra lista: samt det gör "att göra listan" väldigt kort i och med att det hindrar mig från att utföra saker.
Bejb funderar på att stanna hemma med mig under helgen i och med att jag har så ont - men det finns inte på kartan. Han ska till London. Det är nog grejer här i världen att missa pga utav omständigheter och att sambon har ont i magen är inte en utav anledningarna till att göra det enligt mig. Men det är klart - jag kommer sakna honom och alla hans påhitt, och jag kan ju inte säga att jag avskyr att bli daltad med.. Hoppas jag klarar av att skjutsa honom till Arlanda i morgon, annars kommer jag nog sakna ihjäl mig om han ska behöva åka tidigare med sina kollegor. Bilden är ett exempel på vad fint han fixar till mig när jag inte är på topp helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0