Dogwalker och kafferep.

Idag så började jagdagen med två ägg och blåbär i ett glas mjölk. Sedan tog jag min igensnöade bil ner till Minisen och hämtade henne, vi tog en promenad och jag fick därefter duscha av henne snöbollarna hon hade med sig in på magen. Babyns blivande faster/moster (det kommer sluta med att vi kallar henne Tant O) kom förbi idag och vi drack kaffe och pratade om allt möjligt, från barnvagnar till ett förhållande där ingenting finns som man inte har gjort för varandra/ sett varandra göra. Nya infallsvinklar var det här kan jag lova, men vad vi fnissade. Bejb var hemma på lunchen och idag ska vi ner till biblioteket och lämna & låna böcker. En lugn dag, med lite ny musik ifrån älskling, och tvätt. Funderar på att lägga upp lite bilder på den växande magen vecka för vecka men vi är så dåliga på att komma ihåg att fota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0