Happy Day

Vart ska jag börja med att säga om idag..?
Vi vaknade lite väl sent, men det beror på att vi igår såg Chuck and Larry. Vi tog en kaffe och åt frukost vid bordet - som nu, ÄNTLIGEN är färdigt. (Inklusive alla stolar) Vi blev tipsade om
Vallentuna's julmarknad, och tur var väl det annars hade vi gått miste om den.
Joni köpte en värmepåse till mig och även en kräm som ska hjälpa mot bristningar - jag har hört att den ska vara bra men det där är lite genetiskt också så man vet aldrig. Vi avrundade kvällen med storstädning och kycklingsallad. Vi lyckades även sätta in våra bilder i ett fotoalbum. Det tog bara ett år... (ps. Hade även ett "knocked up" film moment där jag frågar en mumlande bejb - 'vill du gå hela vägen hem eller?') TUR att han förberett sig på att bo med en gravid kvinna i ca. 6 månader till. Jag älskar honom så himla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0