I have found that by educating myself I find an inner peace.

Igår gick jag in i vecka 14 (13+0). Dagen spenderades med att finslipa min inlämningsuppgift. Tacka gudarna för min fästman som kommer hem med böcker ifrån universitetet när en annan är helt slut. Jag fick även denna gång rätt skolmaterial. Vi såg Ice Age 3 i sängen på min laptop - men ikväll åker en TV aparat upp på väggen. Vi gjorde en IKEA lista - eftersom ingen av oss egentligen vill dit så har vi sagt att när nog saker står där drar vi.. Det börjar tyvärr närma sig vårat nästa besök.

I onsdags var vi på bio med nästan alla bröder från bejbs sida. Vi såg The Hobbit - och jag tror jag frågade fem gånger vart den där Persbrant var. Han har tydligen blivit flyttad till nästa film. Idag har jag otroligt ont mellan skulderbladen, jag sträckte mig igårkväll så jag ska försöka lösa det eftersom det tydligen imte gick att sova bort. (Bilden är ifrån v 8+0.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0