Power walks and Ice Tea

Idag blev det en fet sovmorgon - jag har hört att man ska ta vara på tiden innan barn genom att framför allt njuta av sömn. Jag var uppe för ett toalett besök varpå sambon säger "hej gumman är du vaken?" jag svarar snabbt utan att öppna ögonlocken "nej jag är uppe mitt i natten, jag ska bara på toa' och sen somna om." Bejb nattade mig på nytt och idag när vi hördes fick jag reda på att klockan hade varit tjugo över sex och han hade redan börjat sin morgon rutin, men att det var rolig omväxling att stöta på mig. Han hade tydligen pussat mig på munnen och på magen också innan han hjälpte en blundade dam tillbaka i sängen. Idag har vi ätit pyttipanna, tagit en timmes promenad för att avrunda med att köpa former till 'is choklad' (?) och en annan handlade is, saft och is té. Måste jag nämna att jag var törstig efter att ha brottats med en snö storm. Strax är det läggdags, en väl förtjänt sådan. (Jag och Millie har sms:at varandra bilder hela dagen, det här är ett exempel.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0