Memories that you can't remember - say everything about you.

En ledig dag. Jag har redan planer på vad som ska göras - jag ska handla mat, både stor handla och handla till middagen ikväll. Det är ju trots allt våran första Valentine's Day. Jag läste i tidningen där dom frågade folk på stan om dom var extra kärleksfulla på alla hjärtans dag - och svaren var frukstansvärt blandade. Själv tänkte jag vara extra kärleksfull idag - laga fin middag, ställa fram ljus, göra mig i ordning och överösa min bejb med all kärlek han är värd! Han är så duktig, stark och driven. Glad, omtänksam och kärleksfull. Han över överöser mig med kärlek varje dag när jag tänker efter - så idag ska jag ge igen! 'I'm gonna love and tolerate the shit out of him!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0