Through time you'll pass - and you shall be unnoticed.

Igår var det en kaffe och lite melodifestival hos mamma och pappa med sambon. Dom håller på att renovera sitt kök vilket gör mig och Bejb ÄNNU mer sugna på att renovera. Men vi har bestämt oss för att börja med sovrummet.
Idag var en härlig dag på jobbet, gav järnet och ser fram emot imorgon. Men först drog jag och Bejb en snabb shoppingtur där jag inhandlade min nya vinterjacka. Idag. Utav alla dagar, bara i förrgår var det -17 grader celcius. Men inte idag. Då var det +1 grad, och solen sken. Hur nöjd som helst dock, då jag numera kommer förbli varm (just 'TODAY' jätte varm) - och då det är en tidlös jacka kan jag njuta utav den nästa vinter, och den efter det, och den efter det.. och den efter.. Ja. Ni förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0