Time flies and I know you're there. You're just not watching anymore.

Allt flyter på. Vi har börjat göra om sovrummet. Det blir tyvärr inga före och efter bilder, för helt ärligt så känner jag inte behovet av att minnas tapeten som den såg ut. Så där grönt ska nog inget vara.. Kanske insidan av en gurka.
Vi har nu hunnit slita loss tapeten, spacklat, flyttat garderoberna till dom andra rummen, målat grundfärd, en omgång "riktig" färg, och är numera inne på sista omgången 'riktig' färg. Vi är ett roligt ord, för här sitter jag och bloggarrrr.. Haha! Nejdå, vi har gjort PRECIS lika mycket, fast nu har Bejb gjort mer i och med att han faktsikt kan måla.
Imorgon kommer dom coola listerna att vara på plats,och vi måste skruva upp gardinstänger, sedan ska vi bygga min garderob (som jag har designat hittills bara i mitt huvud, men vi har inhandlat saker så det ska gå). Lampor ska vi bygga från scratch, och det måste vi såklart också hinna med. Vi hade tänkt vara klara till på Torsdag, men det är ganska mysigt att sova i vardagsrummet så det är inte jättebråttom.
Tänk att allt detta började med att jag i Söndags morse vaknade kvart i åtta och sade "Jag drömde hur sovrummet ska se ut, nu kör vi!" Lagom pigg Bejb slängde i sig en kaffe och sade "ahh spontanitet" med en djup suck. Jag hade svårt att avgöra om han avgudade den eller inte, i stunden. Numera verkar han rätt så nöjd. Det, mina vänner, är jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0