Words can't whisper what I want you to hear loudly.

Ännu dag närmare sina mål och drömmar. Det är alltid härligt. På måndag har Bejb sin test lektion inför hans intensiv kurs. Jag ska då till tandläkaren. Jag ogillar starkt tandläkaren för det gör så himlans ont när dom ska gör X-Ray i käften på en. Min mun är för liten för grejen man ska bita ner på så den skär in i tandköttet på mig. Men jag her en ledig helg efter i morgon - och imorgon kväll är det middag med jobbet. Spännande som tusan!
Bob har tröttnat starkt på sin tratt som hon gått runt med i 9 dagar. I sina attemps att bli av med den ramlar hon ofta omkull i brist på balans. Jag som trodde den satt i svansen på katter. Lillebror är i skolan, och Bejb på jobbet. Jag börjar inte förrän klockan två idag. Så nu har jag några dö timmar att dricka kaffe, skriva i bloggen, kolla på Bugaboo Donkey - min dagliga dos är nödvändig, den är så himla fin... Detta kommer sluta med lite Tv-tittande i och med att shopping är uteslutet när man ska spara pengar.

Bilden är mer en rolig grej - än något seriöst, så ta den med en nypa salt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0