Heroines are surprisingly strong if pushed, and cool rain across red cheeks can be a good thing.

Igår var en trevlig midsommar med lunch på mina föräldrars hyrda kolonilott. Väldigt trevligt, och det var första gången dom träffade våran lilla Ralf. För tillfället försöker han med all sin vilja och kraft hoppa upp i soffan. Men nej, betyder nej. Och nu slickar han i sig kaffe. Otroligt, han är mer otålig och snabbtänkt än mig själv. Min fästman undrar om han kommer vara kaffeberoende framöver. Vilket påminner om en skylt nära en fontän "unsupervised children will be given a double espresso and a puppy". Kvällen avslutades med en kär vän och tre apor. Trots detta har jag lyckats ta ännu en spring-runda idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0