Life altering events make me feel calm nowadays.

Helvete vad fort tiden går. Snart är det julafton igen.

Min älskade sambo friade till mig förra Måndagen!
På Lördagen fick jag en förlovningspresent utav honom och det blev en Ralf. En Golden Retriever på 8 veckor. Imorgon blir han 9 veckor.

För den som undrar har vi bestämt att vi gifter oss inom ett år, för att vi vill gifta oss. Vi är inte bara vara 'för'lovade. We're getting married! Så himla häftig känsla! På sistone går allt kalas bra helt enkelt. Jag har hopp om framtiden.

Jag är dessutom ciggarett-fri sedan femton dagar tillbaka, och kan träna ordentligt utan att det bränner i lungorna. Krystat inlägg, men jag vill spara det till framtiden. Få med allt. Minnas allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0