Vi var på väg in i mörkret med varsitt leende på läpparna.

Igår när jag kom hem ifrån jobbet hade jag med mig super chips och holiday dipp, då jag inte hade någon lust att börja laga middag, men min älskade sambo hade fixat så att toast stod på menyn. Jag orkade med andra ord inte liiiika mycket super chips som jag planerat. Senare, precis innan vi skulle sova fågade jag honom "hade du fyllt min vatten flaska?" hans svar var "nääej". "Har du lust att göra det?" "Ja det vill jag" Mitt svar blev ett väldigt nöjt och skämtsamt "Jag visste det! Det var därför jag frågade!" Så såg det ut ännu en Söndag när min sambo visar sig vara den mest älskvärda i världen, och han måste ju på något sätt med allt han gör för mig älska mig lika mycket tillbaka. Idag fortsätter Twilight hetsen i bokform på högsta nivå, och lite senare står jobb på agendan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0