Hurry up, calm down, you might miss something.

Idag vaknade jag kl 12.30 och märkte att jag tagit en feeeeet sovmorgon. Välbehövligt kan jag tala om, har sovit fruktansvärt lite dem senaste veckorna känns det som. Alert och pigg finslipade jag det sista på min andra examinationsuppgift med en liten skvätt kaffe. Imorgon bär det av till universitets-staden igen. På fredag har jag en heldag med föreläsningar och seminarier. Det ska bli mysig med en hotel vistelse och en lugn serie kväll. Deg ända som fattas nu är:
- köpa färg till skrivaren (så jag får med mig uppgiften)
- boka tåg biljetter (så jag kommer både iväg och hem)
- boka hotel (så jag slipper sova utomhus i minus grader)
- packa smart (så att axeln slipper gå ut led av tyngden, och jag orkar bära med mig allt)

Det ser ju ut som att jag inte förberett något, men sanningen är att ifall universitet avbokar sina aktiviteter pga omständigheter är det härligt om man slipper bli av med sina pengar.

Bilden är ifrån när brorsdottern var på besök och lekte med lera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0