I will travel from place to place, but in my mind I'll only see your face.

Jag har verkligen behövt sova ikapp mig sen jag kom tillbaka i fredags kväll. Det mest underbara med att åka iväg var att få komma hem till ett nystädat hem och en efterlängtat kärlek (och katt). Även om hotellrummet faktiskt var awesome (lika stort som mitt vardagsrum typ och detta exclusive badrummet) så finns det få saker som går upp emot att sova i sin egen säng. Idag är det fars dag - vi ska baka kladdkaka och göra ett besök hos min pappa! Just nu vilar jag i sängen med nyponsoppa och lite kaffe, medans katten står och trampar vatten på täcket för att hitta en bekväm ställning att sova i. En bild från hotellrummet bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0