Eventually everything that matters will fall into place.

Äntligen Fredag igen, denna vecka har gått super fort. Men antar att det kan bli så när man trivs med det man gör. Min hund är här på besök och hon röjer i soffan bland kuddar och filtar. Riktigt spexigt. Vi ska passa henne hela helgen. Hitills har jag druckigt ett glas mjölk, och funderar på om jag även ska göra en super-duper macka till frukost. Får se hur jag delar upp mitt plugg över dagen, men någonstans ska det nog gå att klämma in både frukost och lunch. Tilläggs kommentar, jag älskar min Joni. Alla livets äventyr tänker jag dela med honom, en mer älskvärd kille finns inte ens på kartan! Tack för att du finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0