To look beyond what's actually there is not recommended but sometimes neccesary.

Ibland känner jag nödvändigheten att fokusera på dem små sakerna, för att helheten kan vara väldans mäktig. Tack och lov har jag min sambo som ger mig anledning till att få känna stundens lilla frustration, när han glömmer kaffekokaren på eller bara inte släcker skrivbords lampan. Men så får man i skrivande stund ett sms som innehåller vårat inside joke om vad som händer på hemmaplan när han är på jobbet, "Skicka iväg dina älskare för nu är jag påväg hem." Direkt tog helheten över, och jag påminns om den otroliga kärleken som kan finnas mellan två individer. Det gör inget att han är lite glömsk, när jag kan åtgärda missarna som hör livet till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0