When things don't go as planned, we will eventually call it life.

Det är så många tankar som snurrar i mitt huvud, så förutom att det känns som jag numera är en grad varmare på heltid, är allt i sin ordning. Vi har bokat helgen till att storstäda/sortera/slänga. Känns som att det kan vara det enda vi gör på helgerna... Nejdå vi har även bokat in matbordsbygge, och ansiktskräm-provning. Med detta ös blandat med jobb och plugg måste vi därför ta ut helgen i förväg och börjar redan ikväll med bio och shopping. Förtillfället ligger jag och njuter av härliga krämer och parfymer som min vän hade med sig ifrån New York. Från Victoria Secret. I ett par Victoria Secret underkläder. Inte fy skam och man tackar för den oväntade presenten helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0