We have got to stop and breathe once in a while.

Vi har fixat och donat så in i norden här hemma. Även tvättat andra omgången med bebis-kläder. Bejb satt och höll i små bodys och blev nästan speechless. Ut kom "så litet, gud vad gulligt."
Jag har målat klart bokhyllan till barnrummet, vi har satt upp tavellister (?) på väggen, jag har målat en tavla till vardagsrummet, vi har satt upp speglar i hallen och skruvat ihop skötbordet.
I lördags var vi på bejbs brorsdotters födelsedagskalas. Därefter blev det hemmagjord pizza åt mina föräldrar och bror hemma hos oss. Dom inspekterade barnrummet och konstaterade att när jag föddes hade dom inte ens 1/3 av det vi har handlat - men tyckte inte vi hade handlat för mycket.
Älsklingen sade igår att han tycker vi borde handla mer kläder till liten, trots att byrån är full. Vi får se vad som behövs, vi vet ju varken storlek eller kön än så länge. Hittills ska bebisen vara 1.8 kg tung. Men vi är ju inte färdig bakade.

https://cdn3.cdnme.se/3324600/6-3/pic_516beae2e087c36915d91c97.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3324600/6-3/pic_516beae5e087c369429344d7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0