2013 everybody - lets make it count.

En hektiskt vecka har passerat - och jag vet att det är Onsdag, men sedan bejb tog ledigt har vi inte hunnit slappa en sekund. Vi firade julen hos mina föräldrar, sedan har vi besökt både Rimbo och skogen konstant känns det som. Bejbs familj och jag lade ett 1000 bitars pussel på sex timmar på juldagen, så ett kort kafferep blev utdraget på grund utav mina tvångstankar som led "Måste. Bli. Klar."

Nyår spenderades med bejbs äldsta bror och min vän. Vuxen kalas med alcohol fritt cider åt alla. Vi tittade på fyvärkerier och kysstes in detta år. Var och en med sin respektive kanske bör tilläggas. Vi dröjde ut besöket till ett på natten dagen efter med.

Idag har varit våran första lugna dag och fy fan vad jag, bejb och bejbin har chillat. Vi har även sorterat alla bilder på lilla magen som ett tag nu har bromsat min möjlighet till att bära gamla jeans. Jag får fortfarande upp byxorna över rumpan men det fattas en BRA bit tyg för att jag på något sätt skulle få igen brallorna. Återkommer med bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0