I'm wide awake and and so thankful.

Idag går jag in i vecka 20, 19+0. Wohoo. Vissa dagar står tiden stilla och andra dagar susar den förbi. Det känns som igår vi plussade, men mentalt känns det som om vi växt med uppgiften ett bra tag längre. En förberedande förväntan som ligger och trycker under alla vardags sysslor skulle man kunna säga. Jag längtar till att vi ska beställa vagnen nästa vecka. För er som känner mig vet ni hur jag avgudar nästintill allt på hjul, men detta har gjort det sååå svårt att välja vagn! Det finns plus och minus med alla! Sedan är priset även en sak som skiljer, men det har inget som helst betydande i vagnens alla ateraljer. Vart det är producerad är också utav intresse för mig, och den ska vara bra att köra med i snö! Så små swiwel hjul kommer det inte att bli. Men jag har ingen lust att behöva ge upp swiwel hjulens framkomlighets förmåga - så ja, ni ser. En massa olika fenomen att gå igenom när den ska putta runt den vi älskar mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0