Inte den snabbaste, men har hört att det tillhör.

Vi missade att ta bilder i Torsdags men dagarna går för fort. Klappar, pussar och gosar gör vi med magen så fort vi får chansen. På sistone har jag fått dille på mjölk och potatis. Jag skulle kunna leva på det, men försöker variera min kost.

Dagen spenderades med pappa då vi skulle dricka kaffe och byta en lampa i fram på bilen. Min pappa han kan han. Vi pratade om moonboots till bejbin till nästa vinter - och min far plockade ner mig lite på jorden och påpekade att det kanske finns annat att tänka på tills dess. Det är klart det finns det men dessa små tossor var ändå bland det sötaste jag skådat och gör vårat barn ännu lite mera verkligt. Åh så vi längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0