I dictate what I want and when I want it. Just not today.

Igår och idag har det varit två fruktansvärt TRÅKIGA dagar. Bejb har gjort allt för att peppa mig: han har gosat, masserat, sjungit, lagat mat, handlat godis, chips, glass, tittat på regn, blixtar & åskar, ja till oh med regnbågar.
 
Nu har han fixat té med honung till mig, och hjälper mig att stava detta blogginlägg. Det har börjat kännas som ilningar och lite krampaktiga känslor i magen, men bebis lever rövare så någon förlossning är det nog inte. Idag är det vecka 39 (38+3) och jag har börjat kolla på The Good Wife. En serie som är helt okej.
 
I lördags brände jag min hud på vänster axel på kolonilotten. Jag har fått i uppgift att vänta tills mamma är tillbaka från Umeå med att föda barn, och jag tror det är på Fredag.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0