It's incredible.

I fredags var vi stan och lämnade Millies sista saker som hon glömt hos oss, och tittade in i hennes nya lägenhet. Vi for hemåt runt kl nio, och lagade en väldigt sen middag.

Lördag blev det en pizza från Valentina ute på kolonilotten med mamma & pappa till lunch, och resterande kväll hemma hos dem där de även bjöd på middag. Vi for förbi McDonald's och hämtade en varsin milkshake och drack dom hemma på parkeringen.

I natt vaknade jag mitt i natten och kunde inte somna om så bejb vaknade med mig. Vi låg och pratade i en timme och sen tittade vi på svt1 tills jag somnade och därefter även han.

Idag har vi bara myst hemma och i sängen. Vi har druckigt egen gjorda fruktsmoothies och sovit middag. Nu ska vi sova för vi är helt slut.

Jag älskar min darling man han är verkligen bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0