So bored. Still waiting.

Herre jösses vad jag är trött i kroppen. Inte så att jag har ont, men jag vill mest bara äta och sova känns det som. Men nu är det max 3 veckor tills bäbisen är här. Det är i alla fall en liten lättnad. Igår firade vi att vi varit förlovade i ett år. Vi åt halstrad laxfilé med honungsglaserad färskpotatis och rosé peppar béanaise. Super gott!

Vi hann med rätt mycket inklusive en storstädning där jag även skrubbade köksluckor.

Vi gjorde klart min lilla klädställning (bejb har byggt och målat den) som ännu inte har fått sin plats ännu, men någonstans i sovrummet tror jag, vi rensade ut vinterkläder och hängde dom i förrådet. Vi åt lite glass i sängen, och kysstes innan tolvslaget.

Idag har jag spenderat framför laptoppen och emellanåt tvättat och vikt in kläder i skåpen. Ikväll är det sortering utav småprylar som gäller.

Idag är det 7 dagar kvar till beräknad förlossning. Sista dagen i vecka 39 (38+6).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0