We gain new skills everyday.

I förrgår var Julklapp här på kvällskvisten och vi satt ute på balkongen och undrade när bebis skulle behaga att titta ut. Bilden på mig är från den dagen. Bebis har fortfarande inte behagat att titta ut.

Igår var vi ute och åt på VåningEtt med mamma och pappa. Det blev en kyckling club sandwich för min del. Där efter så gick vi hem till dom och drack en kopp kaffe och åt mini glassar.

Idag har vi läst manualen för bilstolen så nu vet vi hur det fungerar. Det vart ett litet frustrationsmoment men det löste sig. Vi satte även upp en foto ram
i bejbins rum. Resten av dagen blir det nog bara en lugn dag, med film, eventuellt en promenad eller ett bad.

Medans jag skriver detta dammsuger sambon för jag borstade katten Bob och det blev väldigt mycket hår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0