Everything is fine.

Oj, oj, oj va jag drömmer - både drömmar och mardrömmar. Det ska tydligen vara så. I helgen satte vi upp rullgardinen och gardin stängerna. Vi målade även min svarta byrå vit så den inte skär in i det vita rummet med sina skarpa konturer. Det blev jätte fint. Igår var vi på våran koll hos MVC och allt såg normalt ut, så det var ju toppen att höra. Vi låg på det normala på kurvan men liiiite över medel inom det. Vi får se hur det ser ut resterande veckor. Nu ska vi dit ungefär varannan vecka till våran älskling är ute. Vi ska gå på föreläsningar på olika förlossningar för att se vad dem erbjuder. Efter igår när vi såg på en unge i minuten, som för övrigt fick mig till tårar, så märker jag att då alla födande går igenom samma grej så ter det sig väldigt olika. Nu ligger jag och lyssnar på musik och vilda bejbin sparkar, så jag inte kan annat än att le och känna lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0