Family is forever.

Idag firade vi min mamma på en restaurant runt husknuten från där mamma föddes och växte upp. Mormor och morfar var bland dom första gästerna på restauranten, dom var även stammisar och tyckte den var sig lik. 'Skum'. En liten röd med fondue.

Mamma fick en momma-korg, så hon kan leka med våran bäbis (nallar, sagor, förkläde osv.), och massa låtar om sprit, Mini och våran bäbis. En salig blandning helt enkelt.

Joni fick mycket beröm för att vara så underbar, och jag för att jag valt en sådan vacker människa som pappa till mitt barn. Joni sade om och om igen att det är han som har gjort ett kap. Min kärlek. Mitt liv. Vi ska bli föräldrar. Så vackert, magiskt och alldeles underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0