I feel you, all the time & right now I know you're mine.

Jag håller på att fundera ut vad jag vill ha för inredning i barnrummet idag och jag har även varit hos mina föräldrar för att hämta mina gamla bebis kläder i helgen. Väldigt mycket stickat ifrån min farmor, vilket är super kul att ha kvar eftersom att hon inte är det. Jag minns hur hon försökte lära mig men att jag hade myror i rumpan, och inte besatt något vidare tålamod. Hon hjälpte mig i alla fall när jag bad om det.

Det är väldigt många som ska ha barn i min omgivning vad jag har förstått, men jag har tyvärr inte träffat någon utav dem ännu. Jag uppskattar fika och middagar med vänner, men livet är hektiskt för många så det är knappt att man hinner med.

Det kommer i alla fall en massa knoppar på mitt kunskaps träd, och det gläder mig något fruktansvärt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0