Incredible, the things we carry with us.

Igår shoppade vi bebisens första små mini blöjor. Jag registrerade även poängen på liberos söta app som jag har i telefonen. Vi shoppade även saker som jag ska ha på mig på BB, och på hemvägen. Amningslinnen, trosor och mjukisar.. Kan kännas skönt att ha lite nya grejer då våran värld från och med då också kommer vara ny.

Idag har dagen gått åt till att rensa förrådet, och rensa ut 'studion'. Man märker hur mycket små saker man äger som man lika gärna kan slänga. Vi ska ju göra plats åt en ny människa som vill spara allt den hittar, så vi kan inte vara så sentimentala med allt.

Vi har även fått hem våran superfina praktiska skötväska ifrån OiOi, den hänger tufft på våran lilla Bugaboo som står täckt utav plast för att inte bli dammig i väntan på våran älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0