So close.

Igår beställde vi hem lite grejer till mig och bejbin. Återkommer om det senare.

Inatt och idag har vilda bejbin röjt som en tok i magen. Så pass att jag vaknade ur sömnen och haffade tag i bejbs arm för att jag blev så chockad faktiskt.

Idag har jag sorterat kläder som jag ska ge till St. Erikshjälpen. Jag har fått ordning på garderoben och det är så mycket användbara kläder, men som jag ej använder att det känns bra att ge bort dom till människor som har ett behov utav kläderna.

Magen har börjat bli tung, och det syns verkligen att jag är gravid. Den har fått en badbollsform som nu bara kommer växa sig större. Det är hundra dagar kvar till BF. Så ungefär lika lång tid kvar som det var vi väntade med att berätta för folk, att vi väntar barn. Inte så lång tid kvar med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0