I long for you my darling baby.

Nu har jag fått i ordning en matplan som är varierande och heltäckande - jag började dagen med samma gröt tallrik som igår. Hade en diskussion med sambon om att äta samma grej flera dagar i sträck och han sade fet nej - han kunde dock tänka sig göra det om det handlade om chili con carne. Good to know! :)

Igår när han kom hem efter att ha åkt gokart med jobbet och ätit på restaurant, så klappade han och gosade med magen. Han sade att han hellre hade velat vara hemma med mig och magen.

Idag fixar jag med lite tvätt, det är en lyx att bara vara 2 i hushållet med en maskin som tar 8kg kan jag säga - man behöver inte tvätta så ofta då.

Men snart är vi tre - och en med då betydligt smutsigare vanor så tvätta lär vi göra stup i kvarten har jag en bild av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0