My feet ache from walking, but I'd easily walk 1 million miles for you.

Så långsam, såååååå långsam. Så känner jag mig. Vecka 35, 34+2 och jag kan nog ärligt säga att mina fötter har börjat samla på sig vatten. Dom har börjat svälla lite så att knölarna på foten har försvunnit. Krängde på mig ett par nya Converse i stl 38, och det gick men jag ska nog slita ut skorna i onödan, för trångt blev det.

Vi var i Täby C idag och köpte tyg, sedan har vi spenderat hela eftermiddagen med att sy gardinkappor, och otippat nog är det jag som har sytt (?!). Det blev hur fint som helst, men tyvärr pajjade nålen i symaskinen precis innan jag skulle göra den till bäbisens rum, så det får bli en annan dag.

I Torsdags var bejb ledig så vi var och handlade en lite snutte, och satt i solen ute i Vaxholm. Vi kan ha hittat vår favorit barn butik.

Igår var Julklapp här med presenter till lilla bejbin, och även världens bästa gåva, en gravid-photo-shoot. Hon stannade på middag, men sedan blev det en tidig kväll för mig och fästmannen.

Lägger till lite utav våra uppgraderingar här hemma - vi går och plockar och förbereder inför att vårt hjärta ska komma ut, och då blir det en hel del shopping..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0