Preparations that never end, only the mind can limit us.

Vad ska jag säga? Min iPhone har heeeelt flippat ut. I stundens hetta sitter jag och väntar på att bilderna ska överföras så jag kan restarta och göra uppdateringen som den tjatat på mig om i ca. 10 månader. Ljud knappen höjer och sänker sig själv, och nu har den rensat min kontaktlista. Med en sådan här telefon känner man sig inte så trygg längre - dessutom att man läst om att dom exploderar från ingenstans? 
 
Hur som - idag så ska jag & bejb göra våran egen sänghimmel till spjälsängen. Dels för att dom flesta vi hittar inte är av detta 'rätta virket' dels för att jag inte hittat någon speciellt fin, dels för att det är nästintill skrämmande priser på dom där.
 
Jag har även blivit lovad fotfilning (?), är det ens ett ord kan man kanske fråga sig.. Med fotbad och fotmassage.
 
Vi ska även försöka komma ihåg att göra gips-magen som är lite overdue kan tyckas, men ju större desto bättre!
Annars då? Pratade lite i telefon med Julkapp, facebookade med Lisen om att ses nästa helg, och tittade på filmen Modig. Rätt söt film faktiskt.
 
Juste - jag smälter - värmeböljor både ute och i min kropp. Idag såg jag en redig knöl mellan revbenen på framsidan. Så nu jeeeklar bebis längtar vi efter dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0