We are so humble that you chose us. We will always be your parents.

Vi har haft en riktig toppen vecka. Det har varit soligt, varmt, regnigt, kallt osv.

Mitt favorit väder är regn och gråa moln. Så igår på morsdag gick jag och min kärlek ut och gick 3,5 km i spöregn. Jag var blöt inpå huden både på fötterna och resten utav kroppen. Vi skrattade och kysstes i omgångar och kärleks förklarade oss till varandra gång på gång. Vi kom hem och hängde upp våra kläder på tork och tittade på Sweet November. Fy så jag grät när den tog slut, men bejb han höll om mig och tröstade, men fällde tårar han också.

I Lördags var Lisen här på besök. Hon kom hit kl 13 på dagen, men vi skjutsade henne inte hem förrän kl 22. Vi skrattade som vi alltid gör när vi ses och det fick min älskade att älska henne från första stund. Det är härligt.

Ikväll så blir det broccoli gratäng till middag. Men bejb har tyvärr fått jobba över, så jag väntar in honom först.

Här hemma är allt kliniskt rent, det finns ingen tvätt, ingen disk, inget att vika... Så jag läser förlossningsberättelser på bloggar.

Bild på en bebis spark, en 9 månaders mage på morsdag, ett kärlekspar första sommar ihop, en bild från samma tillfälle på pappan, och en bild från McDonalds efter en sjukhusvisit pga magont för min del (det var ingen fara), också första sommaren vi var ihop. Fy satan vad kära vi var & fortfarande är. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0