Shit we are great together.

Jag och min son tog oss prexis an en storhandling i overall och vinterkläder och vi klarade det galant! Han är min stolthet and he sure makes my heart sing.
Vad vi skrattar pch dansar på dagarna - det får verkligen tiden att gå fort. Jag försöker njuta av varje sekund innan den smiter iväg. Han pratar jäääättemycket - och är oerhört bestämd men inte full av utbrott - mer lugnt bestämd. Typ "mamma bära"! Det är inte alltid jag kan och då upprepar han det lugnt tills det finns möjlighet att bära honom i princip.. För det är KLART att jag vill bära honom! Det är så coolt att han minns så otroligt mycket och försöker återberätta det med orden han har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0