There's so much change, but we stay the same.

Idag kände jag mig piggare än jag gjort på hela veckan, och pappan och pojken hade en vab dag. Solen sken oerhört vaclert idag så vi trotsade förkylningar och gick ut på en mycket långsam promenad ner till vattnet där snön låg över isen, himlen var ljusblå, och ljuset perfekt. Lillen somnade i vagnen, och när vi kom hem gjorde vi lite juice på en mängd nyttiga grejers för att bli friska.

Jag var även iväg en snabb sväng för att tanka bilen, handla underkläder och strumpor på hm. Detta tycker jag är värt att nämna för det är så att man kan räkna på två händer jag varit ifrån lillen i mer än 2 timmar, och idag var alltså INTE en av dom. Haha!

Jag mår inte helt hundra i kroppen ännu, och jag hoppas att vi kan börja nästa vecka med nya tag, för det är inte roligt att vara sjuk.

Lite juice, och gårdagens middag - den blev så cool så jag ville föreviga den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0